CONTACT

Vragen? Ons Contact Center zit voor je klaar. We zijn iedere dag bereikbaar tussen 08.00 en 22.00.

 

Telefoon
0800-0801 (gratis)

Email
info@hudsonsbay.nl
Antwoord binnen 24 uur

Facebook
Antwoord binnen
30 minuten

Instagram
Antwoord binnen 
30 minuten

Twitter 
Antwoord binnen
30 minuten

The Limiteds veelgestelde vragen

Wat zijn The Limiteds?

The Limiteds zijn producten die een aantal  Nederlandse designers en merken speciaal voor Hudson’s Bay hebben gemaakt, om te vieren dat we naar Nederland komen. Ze zijn allemaal in beperkte en genummerde oplage te verkrijgen.           

Hoe reserveer ik een Limited?

The Limiteds kunnen alleen gereserveerd worden via de Hudson’s Bay app. Om een Limited te bemachtigen is het eerst nodig om member te worden van Club Hudson’s Bay. Dat doe je door je aan te melden via de app of op hudsonsbay.nl. Ga vervolgens naar de app, klik op het product, geef eventueel de maat en de kleur door die je wilt hebben, en laat weten in welk warenhuis je het product wilt ophalen. Wij zorgen er dan voor dat het daar voor je klaar komt te liggen.

Hoeveel Limiteds kan ik reserveren?

Iedereen kan maximaal één exemplaar per Limited reserveren.

Hoe weet ik of ik een Limited heb gereserveerd?

Nadat je op 'reserveren' hebt geklikt, krijg je een bevestiging van je reservering in je e-mail. Ook vind je het bewijs terug in de app, onder ‘ Mijn berichten’.

Wanneer moet ik betalen?

Wanneer je de Limited afhaalt in het door jouw gekozen Hudson’s Bay warenhuis. Als je je Club Hudson’s Bay membership (keycard) laat zien in de app, krijg je meteen punten voor je aankoop.

Wanneer kan ik mijn Limited ophalen?

In september, zodra het warenhuis dat je gekozen hebt, officieel geopend is. We houden je op de hoogte wanneer dit zal zijn en de Limited voor je klaarligt.

Kan ik mijn reservering thuis laten bezorgen?

Helaas is dat nu niet mogelijk. The Limiteds kunnen alleen in onze warenhuizen afgerekend en opgehaald worden.

Mag ik the Limited ruilen?

Ja. Als je een andere kleur of maat wilt hebben: in de winkels zal een beperkte voorraad beschikbaar zijn. Met een beetje geluk kan je daar een ander exemplaar scoren.

Zit ik vast aan de reservering?

Nee, je bent niet verplicht het product te kopen.

Hoe kan ik annuleren?

Om je reservering te annuleren stuur je een e-mail naar info@hudsonsbay.nl. Het onderwerp van de e-mail noem je; annulering Limited. We sturen je een bevestiging van de annulering per e-mail.

Ik kan mijn Limited niet ophalen in de periode dat het product klaarligt. Wat nu?

Een bekende mag jouw reservering komen ophalen als diegene je bevestiging kan laten zien. Houd er wel rekening mee dat een Limited tijdelijk voor je klaarligt. Wanneer je het product niet ophaalt in de aangegeven periode, vervalt de reservering. Als het je niet lukt om langs te komen maar je de Limited nog wel wit hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik een extra Limited product nabestellen?

Helaas kan dat niet. We hebben per Limited één exemplaar per persoon beschikbaar.

Club Hudson's Bay veelgestelde vragen

Wat is Club Hudson’s Bay?

Het loyaliteitsprogramma voor klanten van Hudson’s Bay Nederland.

Wat betekent het om member te zijn?

Genieten van extra voordeel. Een member krijgt toegang tot exclusieve content, evenementen en spaart punten. Deze punten zijn te verzilveren voor rewards, zoals een personal shopper, beauty treatments en het bijwonen van modeshows.

Het laatste nieuws over Hudson’s Bay wordt als eerst gedeeld met een member. Ook geniet een member van extra service, zoals dubbele retourtijden bij aankopen.

Hoe word je member?

Door een account aan te maken. Een account maak je aan op www.hudsonsbay.nl of via de app. Er is een app beschikbaar voor iOS en Android.

Hoe spaar je punten?

Door een aankoop te doen in het warenhuis of via de webshop. Iedere besteedde euro is één punt waard.

Wat zijn rewards?

Met rewards beloon je jezelf voor het sparen van punten. Deze punten verzilver je voor rewards die van shoppen een memorable moment maken.

Wat voor rewards zijn er?

Het boeken van een personal shopper, exclusieve uitnodigingen voor evenementen en beauty treatments. En we blijven nieuwe rewards toevoegen aan Club Hudson’s Bay, zodat members blijvend verrast worden bij het inchecken in hun account.

Hoeveel kost een reward?

Dat verschilt per reward. De hoogte van het aantal punten staat achter de reward in Club Hudson’s Bay.

Waarvoor wordt de keycard gebruikt?

De keycard gebruik je als je komt shoppen in één van de warenhuizen. Met het scannen van de keycard spaar je punten en ontgrendel je jouw persoonlijke shopervaring.

Waar zie ik hoe veel punten ik heb?

In je account, onder het kopje account. Na iedere transactie wordt je puntenoverzicht real-time bijgewerkt.