LET OP: BELANGRIJKE WIJZIGING VOORWAARDEN CLUB HUDSON’S BAY

•    Vanaf 18 september 2019 is het niet meer mogelijk om je aan te melden als Member van Club Hudson’s Bay.

•    Het is vanaf 18 september 2019 niet meer mogelijk om punten te sparen via Club Hudson’s Bay. 

•    Je kunt je gespaarde punten besteden door deze uiterlijk 30 september 2019 via de App in te wisselen voor een Hudson’s Bay giftcard. Alle overige Club Hudson’s Bay Rewards kunnen t/m 31 oktober 2019 verzilverd worden, of zolang de voorraad strekt. Na 31 oktober 2019 vervallen al je gespaarde punten.  

•    Indien je punten hebt ingewisseld voor een Hudson’s Bay giftcard, ontvang je in de App een digitale voucher. Deze voucher is tot en met 31 oktober 2019 inwisselbaar in alle warenhuizen van Hudson’s Bay. 

•    Indien je punten hebt ingewisseld voor een Reward geeft dit je tot en met 31 oktober 2019 recht op toegang tot bepaalde diensten en events, georganiseerd door Hudson’s Bay, of door derde partijen met wie Hudson’s Bay in het kader van Club Hudson’s Bay een samenwerking is aangegaan. De beschikbare Rewards zijn te vinden in de App.

•    Er vindt geen compensatie plaats voor punten die niet of niet tijdig zijn besteed dan wel Club Hudson’s Bay giftcards of Rewards die niet zijn verzilverd. 

•    Vanaf 1 november 2019 stopt het loyaliteitsprogramma Club Hudson's Bay. Als Member van Club Hudson’s Bay blijven we je wel op de hoogte houden van leuke aanbiedingen en acties via onze nieuwsbrief.


Wat is Club Hudson’s Bay?
Dit is het loyaliteitsprogramma voor gasten van Hudson’s Bay Nederland. 

Wat houdt het in om Member te zijn?
Als Member heb je een streepje voor en profiteer je van fijne extra’s bij Hudson’s Bay. Zo krijg je als Member 10% korting op diverse cosmeticamerken (lees verder voor meer informatie).

Waar kan ik mijn puntensaldo zien?
Benieuwd hoeveel punten je gespaard hebt? Dat zie je in de App.

Kan ik de Member Key Card nog gebruiken?
Vanaf 19 september 2019 kun je met de Member Key Card geen punten meer sparen via Club Hudson’s Bay.

Wat zijn Rewards?
Rewards zijn mooie events, uitjes en extra’s waarvoor je punten kunt inwisselen. Er zijn verschillende Rewards; van workshops tot proeverijen en bijzondere uitjes. Het aanbod wisselt continu, dus log vaak in om een kijkje te nemen. Dan kun je direct zien of je voor je punten een leuke Reward kunt krijgen. Met Rewards beloon je jezelf voor het sparen van punten. Je vindt de Rewards in je account onder ‘Rewards’. Om de Rewards te kunnen zien en je punten te kunnen verzilveren dien je ingelogd te zijn in de App. 

Hoeveel kost een Reward?
Een Reward betaal je met de gespaarde punten die je bij je aankopen spaart. Het aantal punten verschilt per Reward. De hoogte van het aantal punten staat achter de Reward weergegeven.

Hoe verzilver ik punten voor een Reward?
Leuke Reward gespot? Heb je genoeg punten? Via de app klik je dan op ‘Kies deze Reward’ om punten te verzilveren. Na het verzilveren van je punten ontvang je automatisch een e-mail of een voucher ter bevestiging. Wanneer je je punten hebt verzilverd kun je deze helaas niet terug krijgen. Verzilverd is verzilverd.

Wat zijn vouchers?
Vouchers kun je gebruiken bij je aankoop in één van onze warenhuizen. Vouchers hebben een bepaalde geldigheid, dus hou deze goed in de gaten. Laat bij het afrekenen je voucher scannen en je korting wordt meteen verrekend. Fijn toch?

Wat is de retourtermijn?
Artikelen die je tussen 19 september 2019 en 30 september 2019 koopt, kunnen tot 1 oktober 2019 geretourneerd worden. Vanaf 1 oktober 2019 zijn alle gekochte artikelen uitgesloten van ruilen en retourneren, behalve defecte artikelen. Je kunt het item ruilen met een papieren bon of een digitale bon. Je vindt je digitale bon in de App onder ‘Aankopen’. 

Hoe vind ik de weg in het warenhuis?
Onze warenhuizen zijn groot, dus we begrijpen heel goed dat je af en toe de weg kwijtraakt. In de App vind je onder ‘Menu’ (het icoontje met 3 puntjes) de ‘Instore navigatie’. Hiermee kun je bijvoorbeeld afdelingen, liften en toiletten binnen de warenhuizen opzoeken. De navigatie in de App stuurt je de juiste kant op. Dit is ook een handige tool wanneer je op zoek bent naar een specifiek item in ons warenhuis.

Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?
Via de App (‘Wachtwoord vergeten’). 

Op welke cosmeticamerken geldt de 10% korting voor Members? 
De 10% korting voor Members geldt op de volgende merken: