LET OP: BELANGRIJKE WIJZIGINGEN VOORWAARDEN HUDSON’S BAY


Wat verandert er voor mij als klant in de winkel?

Op korte termijn zal er voor onze gasten niets veranderen. Wij blijven u de goede service bieden die u van ons gewend bent. Vanaf dinsdag 1 oktober 2019 accepteren we echter geen contante betalingen meer in onze warenhuizen. En is het ruilen en retourneren, van goederen gekocht vanaf 1 oktober 2019, niet meer mogelijk.

Kan ik mijn Member Key Card blijven gebruiken?
Vanaf 19 september 2019 zal het niet meer mogelijk zijn om punten te sparen, dit geldt voor de warenhuizen en online. De punten die je reeds hebt verzameld kun je tot en met 31 oktober 2019 inwisselen voor Rewards. 

Kan ik mijn giftcards nog steeds inwisselen?
Uiteraard kun je je giftcards zonder einddata tot 31 december 2019 inwisselen bij de warenhuizen van Hudson's Bay. Giftcards met beperkte looptijd gelden tot de desbetreffende einddatum.

Kan ik nog steeds online gekochte goederen ruilen?
Je kunt reeds gekochte artikelen (aankoopdatum vóór 1 oktober 2019) binnen de standaard termijn van 30 dagen op de gebruikelijke wijze retourneren. Ruilen is alleen mogelijk in onze warenhuizen. 

Kan ik mijn gekochte artikelen nog ruilen of retourneren in de warenhuizen?
De huidige geldende retourperiode en retourprocedure blijft van kracht tot 1 oktober 2019. Vanaf 1 oktober 2019 zijn alle gekochte artikelen uitgesloten van omruiling, behalve defecte artikelen. 

Kunnen er nog artikelen besteld worden in andere winkels?
Klantbestellingen in de warenhuizen zijn vanaf 1 oktober 2019 niet meer mogelijk.

Kunnen artikelen worden gereserveerd?
Wij kunnen in prijs verlaagde artikelen helaas niet voor u reserveren.

Wat gebeurt er met mijn garantie voor gekochte artikelen? 
Met defecte artikelen kunt u tot 31 december 2019 in onze warenhuizen terecht.

Ik heb geen toegang meer tot de webshop. Is deze offline? 
Vanaf 19 september 2019 is onze webshop niet meer actief. In de komende fase willen wij ons concentreren op de warenhuizen en onze gasten daar een zo compleet mogelijk assortiment aanbieden.

Ik heb een Hudson’s Bay Credit Card, is deze nu nog geldig?
Je kunt je Visa Card (Hudson’s Bay Card) blijven gebruiken zoals je gewend bent. Wijzigen kunnen worden doorgevoerd via de klantenservice van Quander (telefoonnummer: 073-6462599).

In 2017 heeft Hudson’s Bay Nederland haar eerste winkel geopend en inmiddels zijn er 15 prachtige warenhuizen operationeel in Nederland. Graag willen we al onze gasten en trouwe Members bedanken voor het vertrouwen in Hudson’s Bay Nederland. Iedereen is welkom tot aan het einde van het jaar in onze warenhuizen.