LET OP: BELANGRIJKE WIJZIGINGEN VOORWAARDEN HUDSON’S BAY


Ik heb geen toegang meer tot de webshop. Is deze offline? 
Vanaf 19 september 2019 is onze webshop niet meer actief. Hudson’s Bay heeft besloten om alle aandacht te focussen op de fysieke warenhuizen en de gasten daar een zo compleet mogelijk assortiment te kunnen aanbieden. 

Kan ik nog steeds online gekochte goederen ruilen?
Je kunt reeds gekochte artikelen binnen de standaard termijn van 30 dagen op de gebruikelijke wijze retourneren. Ruilen is alleen mogelijk in onze warenhuizen. 

Kan ik mijn gekochte artikelen in de winkel nog ruilen of retourneren?
De huidige geldende retour periode/procedure blijft van kracht tot 1 oktober 2019. Vanaf 1 oktober 2019 zijn alle gekochte artikelen uitgesloten van de omruiling, behalve defecte artikelen. 

Kunnen er nog artikelen besteld worden in andere winkels?
Klantbestellingen in de warenhuizen zijn vanaf 1 oktober 2019 niet meer mogelijk.

Kunnen artikelen worden gereserveerd?
Wij kunnen in prijs verlaagde artikelen helaas niet voor u reserveren.

Wat gebeurt er met mijn garantie voor gekochte artikelen? 
Met defecte artikelen kunt u tot 31 december 2019 terecht in onze warenhuizen.