Mijn verlanglijsten Verlanglijsten
0,00 Winkelmand

Privacy statement

Dit is het privacy statement van Hudson’s Bay Nederland (hierna: Hudson’s Bay). De verantwoordelijke voor het gebruik van je persoonsgegevens is HBC Netherlands B.V. (KvK 65970411). Dit privacy statement is voor het laatst gewijzigd op 1 mei 2018.


1. Gebruik van persoonsgegevens

In dit hoofdstuk beschrijven wij per dienst voor welke doeleinden en op basis van welke wettelijke grondslagen Hudson’s Bay welke persoonsgegevens gebruikt.

Website

Doeleinden

Als je de website van Hudson’s Bay bezoekt via Hudsonsbay.nl (de “Website”), verzamelen wij een aantal gegevens om je goed van dienst te kunnen zijn.

 

  • Als je een online bestelling wilt doen zonder een account aan te maken, vragen wij je onderstaande gegevens in te vullen die wij nodig hebben voor het afhandelen van de bestelling en om contact met je te hebben over je bestelling:
  • naam, adres, bezorgadres, betaalgegevens, e-mailadres en telefoonnummer
  • Je kunt op de Website een account aanmaken, zodat je bij je volgende bezoek alleen hoeft in te loggen en niet opnieuw je gegevens hoeft op te geven. Als je Club Hudson’s Bay Member bent en dus een Member account hebt, kunnen we je via je account op de Website herkennen als Member. Om een regulier account of een Member account aan te maken moet je een e-mailadres en een wachtwoord opgeven. In je account worden je online aankopen opgeslagen zodat je die altijd terug kunt vinden. Indien je Club Hudson’s Bay Member bent kun je je Hudson’s Bay betaalkaart (hierna: “Hudson’s Bay Card”), koppelen aan je account. Je kunt je account beheren via de Website en indien je Club Hudson’s Bay Member bent kan dat ook via de Hudson’s Bay App (hierna de “App”).
  • Op de Website kun je je aanmelden voor de e-mail nieuwsbrief van Hudson’s Bay. Je ontvangt de nieuwsbrief ook als je bij het aanmaken van je account of bij de aanmelding voor Club Hudson’s Bay toestemming hebt gegeven voor het ontvangen van nieuwsbrieven, tenzij je je hebt afgemeld. Je kunt je altijd afmelden voor communicatie van Hudson’s Bay via de link onderaan elk ontvangen bericht of via je account. Je kunt je niet afmelden voor berichten die nodig zijn voor de afhandeling van bestellingen en andere noodzakelijke berichten. Om onze diensten te optimaliseren, wordt de effectiviteit van onze communicatie gemeten en geanalyseerd.
  • Op de Website is een chatfunctie beschikbaar voor vragen aan ons Contact Center. Lees meer in het hoofdstuk over ons Contact Center.
  • Via de Website kun je je aanmelden voor events van Hudson’s Bay of onze partners. Je moet hiervoor inloggen via je account en je e-mailadres opgeven. Indien je iemand mee wilt nemen naar het event, hebben wij ook het e-mailadres van je gast nodig om hem/haar te informeren over het event.
  • Om de Website te laten werken hebben wij bepaalde informatie nodig. Deze informatie bestaat uit je IP-adres (het nummer van je computer dat het mogelijk maakt je computer te herkennen), het type browser (het computerprogramma om internetpagina’s mee te kunnen bekijken), het besturingssysteem dat je gebruikt, de pagina’s die je op onze Website bezoekt. Ook maken wij gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je in onze cookie statement
  • Wij zijn voortdurend bezig om onze diensten en producten te optimaliseren en vernieuwen. De persoonsgegevens die wij via onze Website verkrijgen, gebruiken wij daarom voor analysedoeleinden en om de Website te beveiligen, aan te passen en te verbeteren.

Grondslag

De belangrijkste wettelijke grondslag voor de verwerking van je gegevens door Hudson’s Bay via de Website is dat deze nodig is om te voldoen aan een tussen jou en Hudson’s Bay gesloten overeenkomst, zoals het afhandelen van jouw bestelling. Soms is de verwerking nodig om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, zoals de verplichting een financiële administratie bij te houden. Het toesturen van nieuwsbrieven is gebaseerd op de grondslag van jouw toestemming. Verder heeft Hudson’s Bay een gerechtvaardigd bedrijfsbelang om diensten te optimaliseren en te vernieuwen.

 

Club Hudson’s Bay

Doeleinden

  • Hudson’s Bay biedt haar gasten de mogelijkheid Member te worden van Club Hudson’s Bay, het loyalty-programma van Hudson’s Bay. Via Club Hudson’s Bay spaar je door middel van aankopen punten die kunnen worden ingezet om bepaalde voordelen te krijgen, zoals vouchers voor speciale aanbiedingen en gepersonaliseerde communicatie. Ook ontvang je als Member je kassabonnen digitaal per e-mail en in de App. Om Member te worden van Club Hudson’s Bay heb je een account nodig, dat je in de winkel, via de Website of de App kunt aanmaken. Je kunt je Membership account beheren via de Website en App. Als je je aanmeldt voor Club Hudson’s Bay geef je daarnaast je naam, geboortedatum en geslacht op. Je kunt ook extra informatie aan je account toevoegen, zoals interesses en je favoriete warenhuis. Lees hier meer over Club Hudson’s Bay. 
  • Als je jonger bent dan 16 jaar heb je toestemming van je ouders of wettelijk vertegenwoordigers nodig om Club Hudson’s Bay Member te worden.
  • Als je als Club Hudson’s Bay Member punten wilt sparen voor je online aankopen, log je in op je account. In de winkel spaar je punten als je bij de kassa je Club Hudson’s Bay pasje of je Key Card in de App laat zien. Ook kan een medewerker je account in de kassa opzoeken en punten toekennen.
  • Als je een Club Hudson’s Bay Member bent, wordt je online en offline bestelgeschiedenis en je puntensaldo in je account opgeslagen. Beschikbare informatie over jou, zoals interesses, informatie uit je account en beschikbare informatie over het gebruik van onze diensten wordt aan je Membership gekoppeld. We gebruiken deze informatie voor het personaliseren van communicatie en aanbiedingen en om onze diensten te verbeteren en te analyseren.

 

Grondslag 

De wettelijke grondslag voor de verwerking van je gegevens voor Club Hudson’s Bay is dat deze nodig is om te voldoen aan de tussen jou en Hudson’s Bay met betrekking tot Club Hudson’s Bay gesloten overeenkomst. Daarnaast heeft Hudson’s Bay een gerechtvaardigd bedrijfsbelang om haar diensten te optimaliseren en te vernieuwen.

Hudson’s Bay Card

Doeleinden

  • Hudson’s Bay biedt Club Hudson’s Bay Members de mogelijkheid de Hudson’s Bay Card aan te vragen. De Hudson’s Bay Card is onderdeel van het overkoepelende Club Hudson’s Bay. Met het gebruik van de Hudson’s Bay Card kun je zowel binnen Hudson’s Bay als daarbuiten extra punten sparen.
  • De Hudson’s Bay Card wordt uitgegeven door Qander Consumer Finance B.V. (hierna: “Qander”). Qander is verantwoordelijke voor de verwerking van je persoonsgegevens in het kader van de uitvoering van de creditcardovereenkomst. Hudson’s Bay verwijst je naar de privacy policy en voorwaarden van Qander voor meer informatie. Hudson’s Bay is slechts verantwoordelijke voor die verwerkingen met betrekking tot de Hudson’s Bay Card die plaatsvinden in het kader van Club Hudson’s Bay, zoals het sparen van extra punten.
  • Je kunt de aanvraag voor je Hudson’s Bay Card starten in je persoonlijke account-omgeving, vanuit de App of de Website. De Hudson’s Bay card is gekoppeld aan je Member account. Voordat je bij Qander je aanvraag zult voltooien, vult Hudson’s Bay alvast je e-mailadres in op het aanvraagformulier om het aanvraagproces te vergemakkelijken. Indien je je aanvraag vervolgt, zal je e-mailadres worden gezonden aan Qander.
  • Wanneer je aanvraag voltooid is, zal Qander hiervan melding maken aan Hudson’s Bay. Wanneer de aanvraag van je Hudson’s Bay Card door Qander om welke reden dan ook niet voltooid kan worden, zal Qander dit zonder opgave van redenen melden aan Hudson’s Bay. Ook wanneer je de overeenkomst met Qander eindigt, zal Qander dit doorgeven aan Hudson’s Bay zodat Hudson’s Bay de informatie met betrekking tot het Club Hudson’s Bay Membership kan actualiseren.
  • Wanneer je aanvraag door Qander is goedgekeurd, kun je met de Hudson’s Bay Card extra punten sparen in het kader van Club Hudson’s Bay. Om deze punten te kunnen toewijzen aan je account, verkrijgt Hudson’s Bay van Qander het totaalbedrag gedaan aan betalingen met de Hudson’s Bay Card zowel binnen Hudson’s Bay als wel buiten Hudson’s Bay. Ook voor partnercards geldt dat het totaalbedrag gedaan aan betalingen eens per maand aan Hudson’s Bay verstrekt worden om deze punten te kunnen toekennen aan het Club Hudson’s Bay Membership waaraan de partnercard gekoppeld is.
  • In geval van het retourneren van aankopen, zal Qander het totaalbedrag aan retouren eens per maand doorgeven aan Hudson’s Bay, zodat het Club Hudson’s Bay puntensaldo gecorrigeerd kan worden.
  • In het geval van (een vermoeden van) fraude met de Hudson’s Bay card kan Qander dit doorgeven aan Hudson’s Bay om Hudson’s Bay in staat te stellen maatregelen voor een correct en veilig gebruik van Club Hudson’s Bay te treffen.

Grondslag

De wettelijke grondslag voor de verwerking van je gegevens voor de Hudson’s Bay Card is dat deze nodig is om te voldoen aan de tussen jou en Hudson’s Bay met betrekking tot Hudson’s Bay Card gesloten overeenkomst. Daarnaast heeft Hudson’s Bay een gerechtvaardigd bedrijfsbelang om haar diensten te beveiligen.

Hudson’s Bay App

Doeleinden

  • Met de App kun je je account en je Club Hudson’s Bay Membership beheren en extra informatie krijgen over diverse diensten en producten van Hudson’s Bay. De App biedt verschillende aanvullende functionaliteiten, zoals contact met ons Contact Center, een inbox voor communicatie van Hudson’s Bay, het zoeken van de dichtstbijzijnde winkel, het beheren van je punten en vouchers en het gebruiken van de Key Card. Je kunt de App ook gebruiken zonder in te loggen op je account. Een aantal functionaliteiten zal dan niet beschikbaar zijn.
  •  De App maakt gebruik van cookies om je ervaring van onze diensten te optimaliseren, informatie voor jou te personaliseren, je te herkennen bij een volgend bezoek en om je ook via andere kanalen aanbiedingen te kunnen doen. Meer informatie hierover lees je in onze cookie statement.
  • Als je een account hebt en daarvoor toestemming hebt gegeven tijdens het downloaden van de Hudson’s Bay App, kun je pushberichten ontvangen met informatie over de diensten en producten van Hudson’s Bay, bijvoorbeeld over events en aanbiedingen. Je kunt deze mogelijkheid uitzetten in de instellingen van de App.
  • Je kunt de App gebruiken om herkend te worden als Club Hudson’s Bay Member in de Hudson’s Bay winkels door je Key Card te laten scannen. Ook kun je in de App aangeven dat je je locatiegegevens wilt delen met Hudson’s Bay als je in een winkel bent en de bluetooth-functie op je telefoon of tablet aan hebt staan. Je kunt dan gebruik maken van onze instore navigatie en wij kunnen je, indien gewenst, pushberichten sturen wanneer je in de winkel bent.
  • Wij zijn voortdurend bezig om onze diensten en producten te optimaliseren en vernieuwen. De persoonsgegevens die wij via de App verkrijgen, gebruiken wij daarom voor analysedoeleinden en om de App te beveiligen, aan te passen en te verbeteren en om de communicatie en aanbiedingen voor je te personaliseren.

Grondslag

De wettelijke grondslag voor de verwerking van je gegevens door Hudson’s Bay via de App is dat deze nodig is om te voldoen aan de tussen jou en Hudson’s Bay gesloten overeenkomst, die tot stand gekomen is door het downloaden van de App of door gebruik te maken van de instore navigatie dienst. Soms is de verwerking nodig om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, zoals de verplichting een financiële administratie bij te houden. Het toesturen van nieuwsbrieven en pushberichten is gebaseerd op de grondslag van jouw toestemming. Bij de overige verwerkingsdoeleinden heeft Hudson’s Bay een gerechtvaardigd belang om diensten te optimaliseren en te vernieuwen.

Bezoek aan de winkel

Doeleinden

  • We willen je graag zo goed mogelijk van dienst zijn in onze winkels. Je kunt onze winkels natuurlijk altijd bezoeken zonder jezelf kenbaar te maken en zonder dat wij persoonsgegevens van jou verwerken.
  • Als we weten wanneer je in onze winkel bent, kunnen we je extra van dienst zijn. We kunnen dan bijvoorbeeld in je bestelhistorie zien wat voor maat kledingstuk je eerder hebt gekocht. Ook worden er punten toegekend aan je aankopen als we jou als Club Hudson’s Bay Member herkennen en kunnen we je extra aanbiedingen doen. We herkennen je, als je dat wilt, op de volgende manieren in onze winkels:
  1. Als je je Key Card in de App laat scannen;
  2. Als je je bij de kassa meldt met een Club Hudson’s Bay Member-pasje.
  3. Als je je bij de kassa meldt en een medewerker zoekt je account op in het kassasysteem.
  • Als je in de App toestemming hebt gegeven voor het gebruik van je locatie, dan kun je gebruik maken van onze instore navigation. Wij gebruiken dan de locatiegegevens van je telefoon ook om te analyseren welke delen van onze winkel druk worden bezocht en om je, desgewenst, pushberichten te sturen.
  • Als je daar prijs op stelt en als je Club Hudson’s Bay Member bent, kun je aan een vaste verkoper worden gekoppeld. Deze verkoper is op de hoogte van je interesses en voorkeuren en kan je als eerste informeren over producten of diensten waar je mogelijk in geïnteresseerd bent en je helpen als je in de winkel bent. De verkoper krijgt daartoe toegang tot de gegevens die in je account zijn opgeslagen.
  • Alle Hudson’s Bay winkels zijn op verschillende plaatsen voorzien van camera’s voor de beveiliging van onze gasten en ons personeel, de beveiliging van onze gebouwen, het bewaken van de producten in onze winkels en het vastleggen van incidenten. Indien daar gegronde redenen voor zijn, kunnen camerabeelden voor onderzoek worden verstrekt aan politie en justitie. De camera’s zijn duidelijk zichtbaar in de winkels en je wordt over het gebruik daarvan geïnformeerd op plaatsen waar je de winkel binnenkomt. Camerabeelden worden na maximaal vier weken verwijderd, danwel na afhandeling van eventuele incidenten.

Grondslag

De belangrijkste wettelijke grondslag voor de verwerking van je gegevens door Hudson’s Bay bij een bezoek aan de winkel is dat deze nodig is om te voldoen aan de tussen jou en Hudson’s Bay gesloten overeenkomst, zoals het bijhouden van je punten ten behoeve van Club Hudson’s Bay. Het aanbieden van instore navigatie is gebaseerd op de grondslag van jouw toestemming. Bij de overige verwerkingsdoeleinden heeft Hudson’s Bay een gerechtvaardigd belang om de aan jou geboden diensten te optimaliseren en om haar winkels te beveiligen.

Gebruik van wifi in de winkel

Doeleinden

Hudson’s Bay biedt haar gasten kosteloos wifi aan. Voor zover door Hudson’s Bay gegevens worden verwerkt, zoals het MAC-adres (het unieke adres van je telefoon, tablet of ander device) en locatie- en tijd, gebeurt dit enkel voor zover dit nodig is om wifi te kunnen leveren aan gasten die hier van gebruik wensen te maken. Deze gegevens worden na het beëindigen van de wifi-sessie gewist, tenzij je toestemming hebt gegeven bij een volgend bezoek herkend te worden.

Grondslag

De belangrijkste wettelijke grondslag voor de verwerking van je gegevens door Hudson’s Bay bij gebruik van wifi is dat deze nodig is om te voldoen aan de tussen jou en Hudson’s Bay gesloten overeenkomst. Daarnaast is deze gebaseerd op de grondslag van jouw toestemming.

Sociale media

Doeleinden

  • Je kunt Hudson’s Bay vinden op verschillende sociale media, zoals Twitter, Instagram en Facebook. Je kunt via sociale media contact opnemen met ons Contact Center.
  • Als je ons volgt via sociale media, krijgen we mogelijk toegang tot een deel van je profielgegevens. We kunnen deze gegevens gebruiken om contact met je op te nemen.
  • Als je informatie over Hudson’s Bay deelt via sociale media kunnen je gegevens zichtbaar worden via die sociale media. Hudson’s Bay volgt ook zelf sociale media kanalen en kan op die manier toegang krijgen tot gegevens op sociale media over jou of op berichten over Hudson’s Bay reageren.
  • Hudson’s Bay maakt gebruik van de (marketing)diensten van sociale media, zoals Facebook. Wij kunnen gegevens verstrekken zodat deze partijen weten wie ze wel of niet moeten benaderen voor marketingacties van Hudson’s Bay. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van een techniek om gegevens te delen zonder de gegevens openbaar te maken (hashing) 
  • Gegevens die wij via sociale media verkrijgen, kunnen wij ook gebruiken om onze diensten en producten te verbeteren en te analyseren en om communicatie met jou en aanbiedingen voor je te personaliseren.

Grondslag

De belangrijkste wettelijke grondslag voor de verwerking van je gegevens door Hudson’s Bay in verband met sociale media is dat deze nodig is om te voldoen aan de tussen jou en Hudson’s Bay gesloten overeenkomst, zoals het voldoen aan een verzoek via ons contact center. Het gebruik van je gegevens voor direct marketing via sociale media is gebaseerd op de grondslag van jouw toestemming. Bij de overige verwerkingsdoeleinden heeft Hudson’s Bay een gerechtvaardigd belang om haar diensten en producten te optimaliseren.

Contact Center

Doeleinden

  • Ons Contact Center helpt je graag zo goed en snel mogelijk. Als je contact opneemt met ons Contact Center, vragen wij je mogelijk om bepaalde contactgegevens (zoals naam, adres, e-mailadres en/of telefoonnummer) op te geven. Wij gebruiken deze gegevens om je vraag af te handelen en ter verbetering van onze diensten.
  • Om je zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn, is het mogelijk dat wij vragen die wij per e-mail ontvangen, beantwoorden via andere beschikbare contactgegevens zoals Facebook Messenger of Whatsapp.
  • Op de Website van Hudson’s Bay is een chatfunctie beschikbaar voor vragen aan ons Contact Center. Door middel van cookies kunnen wij zien of iemand die onze Website bezoekt langere tijd op dezelfde pagina blijft. Wij kunnen in zo’n geval de chatfunctie gebruiken om te vragen of ons Contact Center behulpzaam kan zijn. Als je ingelogd bent via je account en contact hebt met ons Contact Center via de chatfunctie, slaan wij het incident op om je later beter van dienst te kunnen zijn.

 

Grondslag

De belangrijkste wettelijke grondslag voor de verwerking van je gegevens door Hudson’s Bay in verband met het contact center is dat deze nodig is om te voldoen aan de tussen jou en Hudson’s Bay gesloten overeenkomst, te weten het voldoen aan een verzoek via ons contact center. Bij de overige verwerkingsdoeleinden heeft Hudson’s Bay een gerechtvaardigd belang om de aan jou geboden diensten en producten te optimaliseren.

Gastonderzoek (luisterpanel)

Doeleinden

Als je je daarvoor aanmeldt via de website van het Hudson’s Bay Luisterpanel, kunnen we je uitnodigen om mee te doen aan ons luisterpanel. Je ontvangt dan een aantal keren per jaar een e-mail met uitnodiging om deel te nemen aan een korte vragenlijst over diverse onderwerpen. Al je antwoorden blijven anoniem en worden alleen gebruikt om onze producten en diensten te verbeteren. Als je niet meer wil deelnemen, kun je je op elk moment uitschrijven via je eigen profielpagina.

Grondslag

De belangrijkste wettelijke grondslag voor de verwerking van je gegevens door Hudson’s Bay in verband met het luisterpanel is dat deze geschiedt met jouw toestemming.

Deelnemen aan acties

Doeleinden

Als je deelneemt aan een actie of event, wordt je gevraagd contactgegevens en mogelijk aanvullende gegevens op te geven. Deze informatie wordt gebruikt om de betreffende actie uit te voeren en om je communicatie over de diensten en producten van Hudson’s Bay te zenden.

Grondslag

De belangrijkste wettelijke grondslag voor de verwerking van je gegevens door Hudson’s Bay in verband met deelname aan acties is dat deze nodig is om te voldoen aan de tussen jou en Hudson’s Bay gesloten overeenkomst, te weten de uitvoering van de actie. Het toesturen van commerciële communicatie geschiedt op basis van jouw toestemming.

2. Gebruik persoonsgegevens door derden

Je persoonsgegevens worden alleen in de volgende gevallen met derde partijen gedeeld:

  • met je uitdrukkelijke toestemming;
  • indien dat nodig is voor de uitvoering van een overeenkomst, bijvoorbeeld voor het afleveren van een bestelling of het afhandelen van betalingen;
  • met partijen die voor Hudson’s Bay als verwerker optreden in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming;
  • als Hudson’s Bay op juridische gronden verplicht is om je gegevens te verstrekken;
  • in verband met de (mogelijke) verkoop van (onderdelen van) Hudson’s Bay aan een andere partij.

3. Rechten

  • Je hebt recht op inzage in je opgeslagen gegevens en je hebt het recht om te verzoeken deze gegevens te corrigeren, te beperken, blokkeren of wissen. Ook heb je het recht een machine leesbare sub set op te vragen van je Club Hudson’s Bay gegevens om deze elders te kunnen opslaan en om bezwaar te maken tegen het gebruik van je persoonsgegevens voor direct marketing doeleinden.
  • Je toestemming voor gebruik van je persoonsgegevens voor bepaalde doeleinden kun je te allen tijde intrekken.
  • Verzoeken in verband met jouw bovenstaande rechten kun je sturen aan privacy@hudsonsbay.nl.

4. Overdracht onderneming

Hudson’s Bay kan haar onderneming / haar diensten overdragen aan een derde partij. In dat geval zullen ook je persoonsgegevens worden doorgegeven aan de betreffende partij. We zullen je hierover tijdig vooraf informeren. Indien je onze diensten daarna niet wilt blijven gebruiken, kun je ons verzoeken je gegevens te verwijderen.

5. Bewaartermijnen

Persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan noodzakelijk is voor het doeleinde waarvoor zij zijn verzameld of worden verwerkt. Gegevens die nodig zijn voor jouw bestelling worden bewaard tot 2 jaar na de besteldatum tenzij je een account hebt aangemaakt in welk geval je bestelhistorie 5 jaar zichtbaar blijft in je account. Financiële gegevens worden tot 7 jaar na besteldatum bewaard om te voldoen aan onze boekhoudplicht en de belastingwetgeving. Contactgegevens voor direct marketing worden bewaard zolang je bent ingeschreven voor onze nieuwsbrieven tot een jaar daarna. Tenslotte kunnen wij jouw gegevens bewaren voor zolang dat nodig is voor statistische en analyse doeleinden en indien dat nodig is voor de behandeling van geschillen.

6. Doorgifte naar landen buiten de EU

Je gegevens worden door Hudson’s Bay in de EU opgeslagen. Bij de verwerking van cookies conform ons cookiestatement wordt gebruik gemaakt van partijen, zoals Adobe, Google en Doubleclick, die zijn gevestigd in de VS. De VS bieden niet eenzelfde niveau van bescherming van persoonsgegevens als geldt binnen de EU. Ook de social media als Instagram waaraan jouw gegevens voor direct marketing doeleinden kunnen worden verstrekt, verwerken gegevens in de VS. De genoemde partijen zijn echter gecertificeerd onder het EU-VS PrivacyShield waardoor de bescherming van jouw persoonsgegevens niettemin op vergelijkbare wijze wordt gewaarborgd. Indien derde partijen die ten behoeve van ons gegevens verwerken, je gegevens doorgeven naar landen buiten de EU kan het niveau van het recht op bescherming van persoonsgegevens lager zijn dan in de EU. Door het gebruik van de diensten van Hudson’s Bay geef je toestemming voor de doorgifte van je persoonsgegevens buiten de EU.

 

7. Externe hyperlinks op onze Website

Om je zo volledig mogelijk van dienst te kunnen zijn, vind je op onze Website ook hyperlinks naar websites van derden. Wij hebben op geen enkele wijze invloed op de inhoud en de vormgeving van de websites van andere aanbieders. Onze privacyverklaring is dan ook niet op deze websites van toepassing.

8. Beveiliging

Hudson’s Bay neemt passende technische en organisatorische maatregelen om je persoonsgegevens te beveiligen. 

9. Wijziging van de privacyverklaring

Hudson’s Bay behoudt zich het recht voor deze privacyverklaring te wijzigen. Zorg ervoor dat je bij elk gebruik van onze diensten op de hoogte bent van de op dat moment geldende privacyverklaring. Van belangrijke wijzigingen zullen wij je op de hoogte stellen.

10. Contactgegevens betreffende privacyverklaring

Vragen betreffende je gegevensbescherming kun je richten aan privacy@hudsonsbay.nl.

Onze functionaris voor de gegevensbescherming kun je benaderen via privacy@hudsonsbay.nl Indien je het niet eens bent met de verwerking van jouw persoonsgegevens of de afhandeling van de verzoeken door Hudson’s Bay, kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.