0 artikelen Mijn verlanglijst Verlanglijst
0 artikelen 0,00 Winkelmand
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Dit zijn de veelgestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem contact op met het Contact Center via social media, e-mail of telefoon. 

Algemene vragen

Hoe kan ik contact opnemen met Hudson’s Bay?

Contact Center
0800 0801 (gratis)

Social media
Facebook 

E-mail
info@hudsonsbay.nl

Bezoekadres
HBC Netherlands
Rembrandtweg 39-41
1155NH Amstelveen

 

Hoe zoek ik op de webshop naar een artikel?

Met de zoekfunctie bovenin de webshop. Je krijgt de beste resultaten als je zoekt naar één van de volgende zoektermen:

  • Merk
  • Artikelnaam
  • Artikelnummer
Zijn de artikelen in de webshop ook verkrijgbaar in de warenhuizen?

Er zit verschil tussen de artikelen in de webshop en de warenhuizen. Doordat de artikelen uit verschillende voorraden komen, zijn niet alle artikelen uit de webshop verkrijgbaar in de warenhuizen en vice versa.

Mocht je willen weten of een artikel in het warenhuis van jouw voorkeur op voorraad is, raadpleeg dan de warenhuisvoorraad of neem contact op met dat warenhuis.

Hoe plaats ik een bestelling op Hudsonsbay.nl?

Om een bestelling te plaatsen, zet je de artikelen die je wilt bestellen in de winkelmand. Je vindt jouw winkelmand rechtsboven op het scherm. Bestellen gaat zo:

  1. Klik op het icoon van de winkelmand.
  2. In Mijn Winkelmand kun je wijzigingen aanbrengen, zoals het aantal van een artikel of kun je een artikel verwijderen. Ook verzilver je in Mijn Winkelmand je gift card of een kortingscode. Klik op verder om door te gaan.
  3. Als je een Hudson’s Bay-account hebt, log je hier in en worden jouw opgeslagen gegevens, zoals jouw afleveradres, opgehaald. Zo kun je sneller bestellen. Je kunt ook bestellen als gast.
  4. Vul je gegevens in en klik op verder naar betalen
  5. Kies een betaalmethode en klik op naar betalen
  6. Je wordt omgeleid naar de betaalomgeving. Als de betaling succesvol is afgerond, wordt je teruggebracht naar Hudsonsbay.nl.
  7. Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingse-mail met een samenvatting van jouw bestelling.
Hoe kan ik de status van mijn pakket volgen?

Op het moment dat jouw pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met een link naar Track & Trace. Dat is een code waarmee je jouw pakket kunt volgen, zodat je weet wanneer je de bezorger kan verwachten.

Kan ik mijn webshopbestelling annuleren?

Zeker, daar doen we niet moeilijk over. Zolang jouw pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten, kan je de bestelling annuleren. Het eenvoudigst is om telefonisch contact op te nemen met het Contact Center.

Telefoonnummer: 0800 0801 (gratis)

Houd je ordernummer bij de hand. Die staat in de bevestigingse-mail van je bestelling.

Ik heb een probleem met mijn bestelling. Wat kan ik doen?

Neem contact op met het Contact Center. We zijn er om je te helpen en gaan samen met jou een oplossing vinden voor het probleem.

De contactgegevens van het Contact Center vind je hier en onderaan de website.

In welke browser werkt de webshop het best?

De webshop werkt het best in één van de volgende browsers:

  • Google Chrome
  • Internet Explorer versie 9
  • Mozilla Firefox

We raden aan om Javascript te installeren en om de volledige functionaliteit van de website te benutten en de cookies te accepteren.

Hanteren jullie een minimale orderhoeveelheid?

Bij artikelen onder 5,- is het mogelijk dat een minimale orderhoeveelheid gehanteerd wordt. Dit geldt niet bij alle artikelen en staat vermeldt in de beschrijving bij het artikel. 

Aanmelden

Hoe maak ik een account aan voor Club Hudson’s Bay?

Hudsonsbay.nl
Onderin de website vind je Club Hudson’s Bay.  Klik op member worden en vul jouw gegevens in. Bevestig je inschrijving en je ontvangt een bevestigingse-mail van jouw membership.

App
Download de Club Hudson’s Bay-app voor iOS of voor Android. Als je de app opent, verschijnt een scherm waarin gevraagd wordt om in te loggen of een account aan te maken als je nog geen member bent. Klik op account aanmaken en vul jouw gegevens in. 

Waar kan ik inloggen in mijn Hudson’s Bay-account?

Log in in Mijn account door rechtsboven op de website te klikken op Hi, Mijn account. Er volgt een inlogscherm waar je met jouw e-mailadres en wachtwoord kunt inloggen in Mijn account. Als je vervolgens teruggaat naar de homepage, staat rechtsboven op de site jouw voornaam als teken dat je bent ingelogd.

Wat zijn de voordelen van een Hudson’s Bay-account?

Het grootste voordeel van inloggen in Mijn account, is dat je Hudsonsbay.nl bezoekt op basis van jouw voorkeuren. Als je bent ingelogd hoef je o.a. bij een bestelling niet opnieuw je adres in te vullen en houd je een verlanglijst van jouw favoriete items.

  • Houd je een verlanglijst bij van jouw favoriete items
  • Bezoek Hudsonsbay.nl op basis van jouw voorkeuren
  • Overzicht van eerdere bestellingen
  • Facturen en orderbevestigingen zijn opgeslagen en kun je downloaden
Ontvang ik een wachtwoord van Hudson’s Bay voor Mijn account?

Wij maken geen wachtwoord voor je aan. Bij het aanmaken van een Hudson’s Bay-account kies je zelf jouw inloggevens, zoals je gebruikersnaam en wachtwoord.

Ik ben het wachtwoord van mijn Hudson’s Bay-account vergeten. Wat moet ik doen?

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door bij het inlogscherm van Mijn Account te klikken op de link ik ben mijn wachtwoord vergeten. 

Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. 

Kan ik zelf het wachtwoord van mijn Hudson’s Bay-account aanpassen?

Je kunt jouw inloggegevens zelf aanpassen in Mijn Account. Volg onderstaande stappen om jouw wachtwoord aan te passen:

  1. Log in op Mijn Account
  2. Klik op Mijn Gegevens
  3. Kies wachtwoord wijzigen
  4. Vul jouw oude en nieuwe wachtwoord in
  5. Sla de gegevens op

Gebruik vanaf de volgende keer dat je inlogt in Mijn Account jouw nieuwe wachtwoord.

Levering

Berekenen jullie verzendkosten bij een bestelling?

Bestellingen vanaf 49,- worden gratis verzonden. Bij bestellingen onder 49,- berekenen we 3.95,- verzendkosten.

Verzending naar één van de warenhuizen is gratis. De bezorgtijd is gemiddeld 2 tot 3 werkdagen.

Members van Club Hudson’s Bay genieten van gratis verzending, ongeacht het bedrag van de bestelling. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?

De bezorgdtijd is gemiddeld 2 tot 3 werdagen, maar we doen onze best om jouw pakket de volgende dag te bezorgen.

Wie bezorgt mijn pakket?

Pakketten worden bezorgd door onze partner PostNL. 

Wat gebeurt met mijn pakket als ik niet thuis ben voor ontvangst?

PostNL belt een aantal keer aan. Bij geen gehoor wordt geprobeerd het pakket af te leveren bij jouw buren. Als die er niet zijn, vind je in de brievenbus een bericht met daarop het volgende aflevermoment. Meestal is dat de dag erna. Op het bericht staat het tijdvak waarin de bezorger een tweede poging doet.

 

Wanneer het bij de tweede poging niet lukt om het pakket af te leveren, kun je het pakket afhalen bij een PostNL-vestiging in de buurt. Het adres van de PostNL-vestiging staat op het bericht dat de bezorger bij je achterlaat.

Wat moet ik doen als de levering niet volgens planning verloopt?

Wanneer jouw bestelling na 3 werkdagen nog niet is bezorgd, raden we aan om eerst de status van jouw pakket te checken via Track & Trace.

Het is mogelijk dat jouw pakket om onverwachte reden niet binnen de bezorgtermijn bezorgd kan worden. Je kan dit inzien bij de status van jouw pakket.

Geeft Track & Trace geen antwoord op je vraag? Dan kijken we graag met je mee. Neem contact op met het Contact Center.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

In de warenhuizen kun je betalen met onderstaande betaalmiddelen:

  • Pin
  • Creditcard. We accepteren VISA en Mastercard.
  • Hudson’s Bay-gift card
  • Contact geld

Op Hudsonsbay.nl kun je betalen met de volgende betaalmiddelen:

  • iDEAL
  • Creditcard. We accepteren VISA en Mastercard. De creditcards worden bij aflevering belast.
  • Hudson’s Bay-gift card
Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen in de webshop zijn inclusief BTW.

Kan ik met Club Hudson’s Bay-punten een bestelling plaatsen?

Members van Club Hudson’s Bay kunnen gespaarde punten verzilveren voor rewards. Tot rewards behoren services, zoals een personal shopper of een beautybehandeling. Met gespaarde punten kunnen geen artikelen gekocht worden in de webshop of in één van de warenhuizen. 

Gift card

Heb ik een PIN-code nodig om te betalen met een Hudson’s Bay-gift card?

Ja, om een aankoop te doen met de gift card heb je nodig:

  • Het 18-cijferig kaartnummer op de achterkant van de gift card
  • De 4-cijferige PIN-code. Die staat ook op de achterkant van de gift card.
  • Dit geldt voor zowel betalingen in één van de warenhuizen als in de webshop.
Waar vind ik het kaartnummer en de PIN-code van de Hudson’s Bay-gift card?

Het 18-cijferige kaartnummer staat rechtsonder op de achterkant van de gift card. De 4-cijferige PIN-code vind je linksonder op de achterkant van de gift card.

Kan ik mijn Hudson’s Bay-gift card gebruiken als het totaalbedrag van mijn aankoop hoger is dan het tegoed van de gift card?

Ja, dat kan. Het tegoed van de gift card wordt in mindering gebracht van het totaalbedrag van jouw aankoop. Het restbedrag kun je voldoen met een andere betaalwijze, zoals contact geld of met pin.

Kan ik meerdere Hudson’s Bay-gift cards gebruiken voor één betaling?

Nee, dat kan niet. Per betaling kan één gift card worden gebruikt.

Krijg ik het bedrag teruggestort op mijn Hudson’s Bay-gift card als ik iets retourneer dat ik heb betaald met de gift card?

Ja. Wanneer je een aankoop in één van de warenhuizen of op Hudsonsbay.nl retourneert die je hebt betaald met de gift card, ontvang je het aankoopbedrag als tegoed op de gift card.

Kan ik de Hudson’s Bay-gift card online opladen?

Nee, het is niet mogelijk om de gift card online op te laden. Wanneer je nieuw tegoed op de gift card wilt zetten, koop je een nieuwe gift card.

Waar kan ik de Hudson’s Bay-gift card besteden?

In één van de Nederlandse Hudson’s Bay-warenhuizen of op Hudsonsbay.nl.