0 artikelen Mijn verlanglijst Verlanglijst
0 artikelen 0,00 Winkelmand

Welkom bij Club Hudson’s Bay

Als Club Hudson’s Bay member (“Member”) kun je sparen voor persoonlijke cadeaus en services, exclusieve aanbiedingen en toegang tot speciale events. Om goed gebruik van het Club Hudson’s Bay lidmaatschap (“Lidmaatschap”) te kunnen garanderen, hebben we een aantal voorwaarden (“Voorwaarden”) opgesteld. Door je aan te melden voor Club Hudson’s Bay, ga je hiermee akkoord. We vragen je de Voorwaarden goed door te lezen, zodat je op de hoogte bent van je rechten en verplichtingen. Wij kunnen op een bepaald moment de Voorwaarden wijzigen. De nieuwste Voorwaarden zullen altijd in de Hudson’s Bay applicatie (“App”) of op de website van Hudson’s Bay (“Website”) te vinden zijn en zonodig via een e-mail of hyperlink, of op een andere manier onder je aandacht gebracht worden. Door na wijziging de App opnieuw te gebruiken of als Member opnieuw in te loggen op de Website, ga je hiermee akkoord. Deze Voorwaarden vind je hieronder.

 

Als Member is het tevens mogelijk de Hudson’s Bay betaalkaart (“Hudson’s Bay Card”) aan te vragen. Deze wordt uitgegeven door Qander Consumer Finance B.V. (“Qander”). De overeenkomst met betrekking tot de Hudson’s Bay Card (“Creditcardovereenkomst”) sluit je met Qander. Tevens kan bij Qander een partnerbetaalkaart (“Partnercard”) worden aangevraagd. Hudson’s Bay is geen partij bij de Creditcardovereenkomst en verwijst je naar de voorwaarden van Qander. Het deel dat verband houdt met je Lidmaatschap, zoals het extra sparen van punten, tref hieronder aan. 

Deelname aan Club Hudson’s Bay
  • Je kunt deelnemen aan Club Hudson’s Bay door je aan te melden als Member via de App of Website of bij de kassa in het warenhuis. Om je aan te melden heb je een Hudson’s Bay account nodig. Om een account aan te maken moet je een e-mailadres en een wachtwoord opgeven. Lees [hier] hoe je een account aanmaakt.
  • Na aanmelding krijg je in de App een barcode die als digitale pas voor Club Hudson’s Bay kan worden gebruikt (“Key Card”). Ook is het mogelijk via ons Contact Center een fysieke pas (“Fysieke Pas”) aan te vragen. De kosten hiervan bedragen € 2,-. De Fysieke Pas is enkel geldig voor zover deze gekoppeld is aan het Lidmaatschap.
  • Het Lidmaatschap is strikt persoonlijk. Het is wel mogelijk gezamenlijk punten te sparen. Je kunt dit aanvragen bij ons Contact Center.
  • Om deel te namen aan Club Hudson’s Bay dien je 16 jaar of ouder te zijn. Door akkoord te gaan met Voorwaarden verklaar je 16 jaar of ouder te zijn of toestemming te hebben van je ouders/verzorgers om deel te mogen nemen aan Club Hudson’s Bay.
  • Deelname is alleen mogelijk als je beschikt over een geldig e-mailadres. Ook vragen we je om je huisadres. Om je te kunnen bereiken, vragen wij deze gegevens actueel te houden. Dit kan eenvoudig via de App en de Website.
  • Hudson’s Bay behoudt zich het recht voor wijzigingen aan te brengen in het spaarsysteem, het Lidmaatschap of het programma van Club Hudson’s Bay (al dan niet met betrekking tot de Hudson’s Bay Card), of het programma van Club Hudson’s Bay (al dan niet met betrekking tot de Hudson’s Bay Card) op enig moment te staken. Wijzigingen kunnen ook betrekking hebben op punten die al gespaard zijn.
Overeenkomst Hudson’s Bay Card
  • Je kunt de Hudson’s Bay Card aanvragen vanuit je persoonlijke Hudson’s Bay account, van waaruit je geleid zal worden naar een door Qander ingericht aanmeldproces.
  • Wanneer de aanvraag van de Hudson’s Bay Card om enige reden niet voltooid kan worden, blijft je Lidmaatschap van Club Hudson’s Bay in beginsel geldig.
  • Indien de aanvraag van de Hudson’s Bay Card voltooid is, verkrijgt Hudson’s Bay hiervan bericht van Qander en kun je door het gebruik van je Hudson’s Bay Card extra punten sparen, zoals nader omschreven onder 3.
  • Wanneer de Creditcardovereenkomst met Qander eindigt, blijft je Lidmaatschap van Club Hudson’s Bay in beginsel geldig. Indien je je Lidmaatschap ook wilt beëindigen, kun je dit doen via de Website en de App, zoals ook hieronder onder 9 beschreven.
PUNTEN SPAREN
  • Voor elke hele euro (€ 1,-) die je besteedt bij Hudson’s Bay (zowel in de winkel als via de webshop) krijg je één (1) punt. Wanneer voor bepaalde acties extra punten worden toegekend, zullen de voorwaarden hiervoor bij de betreffende actie vermeld staan.
  • Wanneer je een Hudson’s Bay Card hebt, en deze gebruikt voor een aankoop bij Hudson’s Bay (zowel in de winkel als via de webshop) krijg je bovenop de punten die je als Member spaart, één (1) extra punt voor elke hele euro (€ 1,-) die je betaalt met de Hudson’s Bay Card. Wanneer een Partnercard gekoppeld is aan jouw Lidmaatschap, krijg je ook één (1) extra punt voor elke hele euro (€ 1,-) die met de Partnercard betaald wordt bij Hudson’s Bay.
  • Voor elke vijf euro (€ 5,-) die je buiten de winkels van Hudson’s Bay betaalt met de Hudson’s Bay Card, spaar je één (1) punt. Wanneer een Partnercard gekoppeld is aan jouw Lidmaatschap, spaar je ook één (1) punt voor elke vijf euro (€ 5,-) die met de Partnercard buiten de winkels van Hudson’s Bay wordt betaald.
  • Wanneer je bij een geldautomaat contant geld opneemt met de Hudson’s Bay Card of met de aan jouw Lidmaatschap gekoppelde Partnercard contant geld wordt opgenomen bij een geldautomaat, dan spaar je dan spaar je geen punten.
  • Je spaart alleen punten als je bij een aankoop in de winkel je Key Card of Fysieke Pas toont, of bij een aankoop via de Website, als Member bent ingelogd.
  • Door aankoop van de volgende producten worden geen punten gespaard: boeken en cadeaubonnen.

·       Wanneer je gebruikmaakt van gecombineerde acties, geldt de actie waarbij het hoogst aantal punten wordt toegekend, tenzij uitdrukkelijk bepaald is dat stapeling is toegestaan.

·       De punten blijven drie (3) jaar na verkrijging van de punten, geldig.

  • Het saldo van gespaarde punten is te vinden in je account, toegankelijk via de App of de Website. Hudson’s Bay garandeert niet dat het saldo altijd actueel is bijgewerkt. Het puntensaldo zal in de regel binnen drie (3) werkdagen zijn bijgewerkt. De punten die gespaard worden door gebruik van de Hudson’s Bay Card/Partnercard, worden eens per maand verwerkt.
  • Wanneer je aankopen waarmee punten gespaard zijn, retourneert, zullen die punten weer in mindering worden gebracht op het gespaarde saldo punten.
PUNTEN BESTEDEN
  • Je kunt punten besteden door deze (op de Website of in de App) in te wisselen voor Club Hudson’s Bay Rewards/Vouchers. De Rewards/Vouchers geven je recht op toegang tot bepaalde diensten en events, georganiseerd door Hudson’s Bay of door derde partijen met wie Hudson’s Bay in het kader van Club Hudson’s Bay een samenwerking is aangegaan.
  • Rewards/Vouchers voor een bepaalde actie kunnen een beperkte tijd beschikbaar zijn of beperkt zijn in aantal (zolang de voorraad strekt). Ook zijn Rewards/Vouchers na verkrijging een beperkte tijd geldig. Voor meer informatie hieromtrent, zie de Website/App bij inwisseling van de punten en de e-mail die je krijgt nadat je een Rewards/Vouchers hebt besteld.
  • Rewards/Vouchers kunnen niet worden geruild voor punten, tegoeden, contant geld of andere Rewards/Vouchers. Wanneer de geldigheid van een Rewards/Vouchers verlopen is, vindt geen teruggave van punten plaats.
  • Punten en Vouchers zijn persoonlijk en niet-overdraagbaar.
PERSOONSGEGEVENS

Je persoonsgegevens zullen worden verwerkt conform het Privacy Statement (zie in App of op www.hudsonsbay.nl) van Hudson’s Bay en de toepasselijke wet- en regelgeving. 

VERLIES EN DIEFSTAL
  • In geval van verlies of diefstal van je Fysieke Pas of indien je het wachtwoord van je account vergeten bent, raden we je aan om dit onmiddellijk te melden aan Hudson's Bay. Je Fysieke Pas wordt in dat geval geblokkeerd. Je kunt tegen betaling van € 2,- een nieuwe Fysieke Pas aanvragen. In geval van verlies of diefstal van je Hudson’s Bay Card, kun je contact opnemen met Qander.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het geheimhouden van je inloggegevens voor je account. Zodra je weet of reden hebt te vermoeden dat inloggegevens in handen zijn gekomen van onbevoegden, vragen wij je Hudson’s Bay daarvan direct op de hoogte stellen en je inloggegevens zo snel mogelijk te wijzigen.
  • Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je zelf een nieuw wachtwoord aanmaken in je account.
AANSPRAKELIJKHEID
  • Hudson’s Bay spant zich naar beste vermogen in een zo goed mogelijke App/Website beschikbaar te stellen en te houden, maar garandeert niet dat de (toegang tot de) App en/of Website ononderbroken zal functioneren, betrouwbaar en altijd bereikbaar zal zijn.
  • Hudson’s Bay is niet aansprakelijk voor enige schade geleden door of in verband met Club Hudson’s Bay en/of het Lidmaatschap voor zover dit op grond van dwingend recht is toegestaan, en met uitsluiting van schade die het gevolg is van opzet of grove schuld van de zijde van Hudson’s Bay. In het bijzonder is Hudson’s Bay niet aansprakelijk voor schade, als gevolg van:

o kennelijke typ-/druk- of zetfouten (in aanbiedingen);
o ongeoorloofd gebruik van het Lidmaatschap (door jou of derden);
o (gedeeltelijke) ontoegankelijkheid van de Website en/of communicatiegebreken in verband met hardware-, software-, netwerk- of andere computerproblemen.

  • Indien ten onrechte punten zijn onthouden of ontzegd, beperkt de aansprakelijkheid van Hudson’s Bay zich tot het bijschrijven van de punten.

 

GEEN MISBRUIK
  • Het is niet toegestaan misbruik te maken van (je Lidmaatschap van) Club Hudson’s Bay (al dan niet met betrekking tot de Hudson’s Bay Card) of op enige manier te handelen in strijd met de Voorwaarden.
  • Hudson’s Bay behoudt zich het recht voor gebruik van het Lidmaatschap (al dan niet met betrekking tot de Hudson’s Bay Card) te controleren op naleving van de Voorwaarden.
  • Misbruik of overtreding van de Voorwaarden kan leiden tot beëindiging van het Lidmaatschap door Hudson’s Bay, waarbij Hudson’s Bay gerechtigd is gespaarde punten te laten vervallen, eventueel onterecht verkregen voordeel terug te vorderen en schade te verhalen.
EINDE LIDMAATSCHAP
  • Je hebt het recht je Lidmaatschap op ieder moment te beëindigen. Dit kan op de Website en in de App.
  • Punten vervallen door beëindiging van het Lidmaatschap. Een eventueel tegoed aan punten dien je vóór beëindiging van het Lidmaatschap te besteden.
  • Indien je besluit je Lidmaatschap van Club Hudson’s Bay te beëindigen, en je bent tevens in het bezit van een Hudson’s Bay Card, dan blijft je Creditcardovereenkomst met Qander in beginsel geldig. Indien je deze tevens wenst te beëindigen, kun je dit doen op de manier zoals overeengekomen met Qander.
DIVERSEN
  • Op deze Voorwaarden en je Lidmaatschap is Nederlands recht van toepassing.
  • Wanneer een geschil ontstaat tussen jou en Hudson’s Bay, zal dit worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement van Amsterdam.
  • Hudson’s Bay mag rechten en verplichtingen die uit deze Voorwaarden voortvloeien, overdragen aan een derde. Indien je dit niet wil, kun je het Lidmaatschap beëindigen.

 

  • Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen. Dit kan telefonisch op 0800-0801 of via e-mail naar info@hudsonsbay.nl. 

Met vriendelijke groet,
Hudson’s Bay
Nummer Kamer van Koophandel: 65970411 

VEELGESTELDE VRAGEN

Wat betekent het om member te zijn?

Genieten van extra voordeel. Een member krijgt toegang tot exclusieve content, evenementen en spaart punten. Deze punten zijn te verzilveren voor rewards, zoals een personal shopper, beauty treatments en het bijwonen van modeshows.

Het laatste nieuws over Hudson’s Bay wordt als eerst gedeeld met een member. Ook geniet een member van extra service, zoals dubbele retourtijden bij aankopen.

 

Hoe word je member?

Door een account aan te maken. Een account maak je aan op www.hudsonsbay.nl of via de app. Er is een app beschikbaar voor iOS en Android.

 

Hoe spaar je punten?

Door een aankoop te doen in het warenhuis of via de webshop. Iedere besteedde euro is één punt waard.

 

Wat zijn rewards?

Met rewards beloon je jezelf voor het sparen van punten. Deze punten verzilver je voor rewards die van shoppen een memorable moment maken.

 

Wat voor rewards zijn er?

Het boeken van een personal shopper, exclusieve uitnodigingen voor evenementen en beauty treatments. En we blijven nieuwe rewards toevoegen aan Club Hudson’s Bay, zodat members blijvend verrast worden bij het inchecken in hun account.

 

Hoeveel kost een reward?

Dat verschilt per reward. De hoogte van het aantal punten staat achter de reward in Club Hudson’s Bay.

 

Waarvoor wordt de keycard gebruikt?

De keycard gebruik je als je komt shoppen in één van de warenhuizen. Met het scannen van de keycard spaar je punten en ontgrendel je jouw persoonlijke shopervaring.

 

Waar zie ik hoe veel punten ik heb?

In je account, onder het kopje account. Na iedere transactie wordt je puntenoverzicht real-time bijgewerkt. 

ACTIE VOORWAARDEN 10% KORTING OP DIVERSE COSMETICA MERKEN VOOR MEMBERS

Actievoorwaarden:

De looptijd van de Actie is verbonden aan de duur van het lidmaatschap van de Member bij de Club Hudson’s Bay

Actie uitleg:

Als Member van Club Hudson’s Bay ontvang je 10 % korting op de volgende cosmetica merken:

 

Chanel                                     Estée Lauder                           Clinique

Lancôme                                  Clarins                                      YSL

Dior                                          Biotherm                                  Sisley

Hugo Boss                               Gucci                                       Calvin Klein

Chloé                                       Marc Jacobs                             Lancaster

Bottega Veneta                        Miu Miu                                    Bulgari

Dolce & Gabbana                    Burberry                                   Issey Miyake

Elie Saab                                 Zadig & Voltaire                       Jean Paul Gaultier

Paco Rabanne                         Prada                                       Versace

Mugler                                      DKNY                                       Tommy Hilfiger

Armani                                     Givenchy                                  Kenzo

Coach                                      Nuxe                                        Diesel

Tiffany & Co

 

  • Het is mogelijk dat er gedurende de Actie cosmetica merken aan bovenstaande lijst worden toegevoegd en/of komen te vervallen.
  • De Actie geldt in alle Hudson’s Bay warenhuizen in Nederland en op Hudsonsbay.nl voor zover deze het assortiment in huis hebben.
  • Om voor de actie in aanmerking te komen dien je aan te tonen dat je Member bent. Laat in de warenhuizen je Membership keycard zien: digitaal via de app of je fysieke pas. Of laat een medewerker je opzoeken in de kassa. Online kan dit door middel van inloggen met je e-mail adres en wachtwoord dat je voor de Club gebruikt.
  • De Actie is niet geldig in combinatie met andere kortingsacties en/of aanbiedingen.
  • Hudson’s Bay behoudt zich het recht voor om de Actie tussentijds te wijzigen, op te schorten en/of te beëindigen.
  • Door deelname aan de Actie verklaart deelnemer akkoord te gaan met deze actievoorwaarden.
Actievoorwaarden €10 cadeau voor nieuwe Members

De actie ’€10 cadeau voor nieuwe Members’ wordt georganiseerd door HBC Netherlands B.V. voor alle nieuwe Members van Club Hudson’s Bay (hierna: ‘de Actie’). Onderstaande actievoorwaarden zijn van toepassing op de Actie.

Voorwaarden:

  • Als nieuwe Member van Club Hudson’s Bay ontvang je na het volledig invullen van een account en het aanmaken van een wachtwoord binnen 3 werkdagen eenmalig een welkomstvoucher van €10 (hierna: ‘de Voucher’).
  • De Voucher heeft een geldigheidsduur van maximaal 30 dagen na uitgifte van de Voucher.
  • De Voucher kan zowel in de warenhuizen van Hudson’s Bay als online via www.hudsonsbay.nl (hierna: ‘de Website’) verzilverd worden.
  • De Actie loopt van 31 oktober tot en met 6 november 2017. De Actie geldt niet voor reeds bestaande Members.
  • Om voor de Actie in aanmerking te komen dien je een account aan te maken via de Hudson’s Bay app (hierna: ‘de App’), de Website of in een van onze warenhuizen. Wanneer je je in een van onze warenhuizen aanmeldt, dien je vervolgens een wachtwoord aan te maken en in te checken nadat je hierover een e-mail hebt ontvangen. Bij registratie via de App of Website vragen wij je direct een wachtwoord in te vullen.
  • Maak je aan de kassa tussen 31 oktober en 6 november 2017 een account aan maar maak je na 6 november 2017 een wachtwoord aan en check je in, dan ontvang je geen Voucher. 
  • Na registratie als Member ontvang je de Voucher in je account. Hiervoor dien je in te checken via de App of de Website.
  • De Voucher heeft een barcode die getoond wordt in ‘Mijn Vouchers’. Deze kun je bij de kassa laten scannen.
  • In ‘Mijn Berichten’ tref je ook de voucher- en pincode aan. Deze kun je gebruiken bij online bestellingen. Klik bij het afrekenen op ‘giftcard inwisselen’ en vul de codes in.
  • Het tegoed wordt verrekend aan de kassa of in het winkelmandje in de webshop.
  • Je ontvangt ook nog een e-mail waarin staat hoe je de Voucher kunt inwisselen. 
  • Je kunt de Voucher slechts één keer verzilveren.
  • Bij het retourneren van artikelen die zijn aangekocht met de Voucher ontvang je het voucherbedrag niet retour. Koop je bijvoorbeeld een artikel voor €100 en betaal je met de Voucher, dan ontvang je bij het retourneren van het product €90 retour.
  • Als je je eerste aankoop waarbij je de Voucher hebt verzilverd retourneert, is de Voucher niet meer geldig bij een eventuele volgende aankoop.   
  • De Voucher geldt niet op montagekosten, giftcards, boeken en bij aankopen bij Nacarat, La Place of Topshop/Topman.
  • HBC Netherlands B.V. behoudt zich het recht voor om de Actie tussentijds te wijzigen, op te schorten en/of te beëindigen.
  • De Voucher is niet inwisselbaar voor geld.
  • De Voucher is geldig in combinatie met andere voordelen van Club Hudson’s Bay en eventuele andere (kortings)acties.
  • Deelnemers die aantoonbaar misbruik maken van de Actie kunnen van deelname uitgesloten worden.
  • Door deelname aan de Actie verklaart deelnemer akkoord te gaan met deze actievoorwaarden.

 

 

 

Actievoorwaarden Johnny Doodle

De actie ‘Johnny Doodle Create your own Johnny workshop’ wordt georganiseerd door HBC Netherlands B.V. (hierna: ‘de Actie’). Onderstaande actievoorwaarden zijn van toepassing op de Actie.

Voorwaarden:

  • Iedere gast van Hudson’s Bay kan bij aankoop van 3 Johnny Doodle chocoladerepen deelnemen aan de workshop ‘Create your own Johnny’.
  • Als Member van Club Hudson’s Bay mag je ook tegen inlevering van 125 punten, zonder aankoop van 3 Johnny Doodle chocoladerepen, deelnemen aan de ‘Create your own Johnny’ workshop.
  • De Actie start op vrijdag 3 november en loopt tot en met 30 november 2017.
  • De workshops vinden uitsluitend plaats in de Johnny Doodle STUDIO in de volgende warenhuizen: Zwolle 8 t/m 12 november, Amsterdam 15 t/m 19 november, Rotterdam 22 t/m 26 november en Leiden 29 november t/m 3 december.
  • De workshop exclusief voor Members vindt plaats op gezette dagen en tijden, namelijk: Zwolle 9 november 17:00 uur, Amsterdam 16 november 17:00 uur, Rotterdam 23 november 17:00 uur en Leiden 30 november 17:00 uur.
  • De workshops voor gasten worden de gehele dag gegeven in de STUDIOS van bovengenoemde warenhuizen. Op vertoon van de kassabon van de aankoop van 3 Johnny Doodle chocoladerepen kunnen gasten met één workshop op een van die dagen en locaties meedoen, met uitzondering van de tijden waarop een workshop wordt gegeven exclusief voor Members.
  • Members kunnen zich via de app of website per vestiging aanmelden. Bij voldoende punten mag een Member zich ook voor meerdere ‘Create your own Johnny’ workshops aanmelden in de verschillende warenhuizen, maar het is niet mogelijk om meerdere keren punten in te leveren voor hetzelfde warenhuis.
  • Voor de workshops geldt vol = vol.
  • Indien je besluit om geen gebruik te maken van je reservering krijg je je punten niet terug.
  • Indien je je reservering wilt cancelen vragen we je om contact op te nemen met ons Contact Center via info@hudsonsbay.nl.
  • HBC Netherlands B.V. behoudt zich het recht voor om de Actie tussentijds te wijzigen, op te schorten en/of te beëindigen.
  • Members die aantoonbaar misbruik maken van de Actie kunnen van deelname uitgesloten worden.
  • Door deelname aan de Actie verklaart de Member akkoord te gaan met deze actievoorwaarden.
  • Eventuele vragen en/of opmerkingen naar aanleiding van deze Actie kunnen schriftelijk worden ingediend via info@hudsonsbay.nl.