0 artikelen Mijn verlanglijst Verlanglijst
0 artikelen 0,00 Winkelmand
Categorie Club Hudson's Bay

Welkom bij Club Hudson’s Bay

Als Club Hudson’s Bay member (“Member”) kun je sparen voor persoonlijke cadeaus en services, exclusieve aanbiedingen en toegang tot speciale events. Om goed gebruik van het Club Hudson’s Bay lidmaatschap (“Lidmaatschap”) te kunnen garanderen, hebben we een aantal voorwaarden (“Voorwaarden”) opgesteld. Door je aan te melden voor Club Hudson’s Bay, ga je hiermee akkoord. We vragen je de Voorwaarden goed door te lezen, zodat je op de hoogte bent van je rechten en verplichtingen. Wij kunnen op een bepaald moment de Voorwaarden wijzigen. De nieuwste Voorwaarden zullen altijd in de Hudson’s Bay applicatie (“App”) of op de website van Hudson’s Bay (“Website”) te vinden zijn en zonodig via een e-mail of hyperlink, of op een andere manier onder je aandacht gebracht worden. Door na wijziging de App opnieuw te gebruiken of als Member opnieuw in te loggen op de Website, ga je hiermee akkoord. Deze Voorwaarden vind je hieronder.

 

Als Member is het tevens mogelijk de Hudson’s Bay betaalkaart (“Hudson’s Bay Card”) aan te vragen. Deze wordt uitgegeven door Qander Consumer Finance B.V. (“Qander”). De overeenkomst met betrekking tot de Hudson’s Bay Card (“Creditcardovereenkomst”) sluit je met Qander. Tevens kan bij Qander een partnerbetaalkaart (“Partnercard”) worden aangevraagd. Hudson’s Bay is geen partij bij de Creditcardovereenkomst en verwijst je naar de voorwaarden van Qander. Het deel dat verband houdt met je Lidmaatschap, zoals het extra sparen van punten, tref hieronder aan. 

Deelname aan Club Hudson’s Bay
  • Je kunt deelnemen aan Club Hudson’s Bay door je aan te melden als Member via de App of Website of bij de kassa in het warenhuis. Om je aan te melden heb je een Hudson’s Bay account nodig. Om een account aan te maken moet je een e-mailadres en een wachtwoord opgeven. Lees [hier] hoe je een account aanmaakt.
  • Na aanmelding krijg je in de App een barcode die als digitale pas voor Club Hudson’s Bay kan worden gebruikt (“Key Card”). Ook is het mogelijk via ons Contact Center een fysieke pas (“Fysieke Pas”) aan te vragen. De kosten hiervan bedragen € 2,-. De Fysieke Pas is enkel geldig voor zover deze gekoppeld is aan het Lidmaatschap.
  • Het Lidmaatschap is strikt persoonlijk. Het is wel mogelijk gezamenlijk punten te sparen. Je kunt dit aanvragen bij ons Contact Center.
  • Om deel te namen aan Club Hudson’s Bay dien je 16 jaar of ouder te zijn. Door akkoord te gaan met Voorwaarden verklaar je 16 jaar of ouder te zijn of toestemming te hebben van je ouders/verzorgers om deel te mogen nemen aan Club Hudson’s Bay.
  • Deelname is alleen mogelijk als je beschikt over een geldig e-mailadres. Ook vragen we je om je huisadres. Om je te kunnen bereiken, vragen wij deze gegevens actueel te houden. Dit kan eenvoudig via de App en de Website.
  • Hudson’s Bay behoudt zich het recht voor wijzigingen aan te brengen in het spaarsysteem, het Lidmaatschap of het programma van Club Hudson’s Bay (al dan niet met betrekking tot de Hudson’s Bay Card), of het programma van Club Hudson’s Bay (al dan niet met betrekking tot de Hudson’s Bay Card) op enig moment te staken. Wijzigingen kunnen ook betrekking hebben op punten die al gespaard zijn.
Overeenkomst Hudson’s Bay Card
  • Je kunt de Hudson’s Bay Card aanvragen vanuit je persoonlijke Hudson’s Bay account, van waaruit je geleid zal worden naar een door Qander ingericht aanmeldproces.
  • Wanneer de aanvraag van de Hudson’s Bay Card om enige reden niet voltooid kan worden, blijft je Lidmaatschap van Club Hudson’s Bay in beginsel geldig.
  • Indien de aanvraag van de Hudson’s Bay Card voltooid is, verkrijgt Hudson’s Bay hiervan bericht van Qander en kun je door het gebruik van je Hudson’s Bay Card extra punten sparen, zoals nader omschreven onder 3.
  • Wanneer de Creditcardovereenkomst met Qander eindigt, blijft je Lidmaatschap van Club Hudson’s Bay in beginsel geldig. Indien je je Lidmaatschap ook wilt beëindigen, kun je dit doen via de Website en de App, zoals ook hieronder onder 9 beschreven.
PUNTEN SPAREN
  • Voor elke hele euro (€ 1,-) die je besteedt bij Hudson’s Bay (zowel in de winkel als via de webshop) krijg je één (1) punt. Wanneer voor bepaalde acties extra punten worden toegekend, zullen de voorwaarden hiervoor bij de betreffende actie vermeld staan.
  • Wanneer je een Hudson’s Bay Card hebt, en deze gebruikt voor een aankoop bij Hudson’s Bay (zowel in de winkel als via de webshop) krijg je bovenop de punten die je als Member spaart, één (1) extra punt voor elke hele euro (€ 1,-) die je betaalt met de Hudson’s Bay Card. Wanneer een Partnercard gekoppeld is aan jouw Lidmaatschap, krijg je ook één (1) extra punt voor elke hele euro (€ 1,-) die met de Partnercard betaald wordt bij Hudson’s Bay.
  • Voor elke vijf euro (€ 5,-) die je buiten de winkels van Hudson’s Bay betaalt met de Hudson’s Bay Card, spaar je één (1) punt. Wanneer een Partnercard gekoppeld is aan jouw Lidmaatschap, spaar je ook één (1) punt voor elke vijf euro (€ 5,-) die met de Partnercard buiten de winkels van Hudson’s Bay wordt betaald.
  • Wanneer je bij een geldautomaat contant geld opneemt met de Hudson’s Bay Card of met de aan jouw Lidmaatschap gekoppelde Partnercard contant geld wordt opgenomen bij een geldautomaat, dan spaar je dan spaar je geen punten.
  • Je spaart alleen punten als je bij een aankoop in de winkel je Key Card of Fysieke Pas toont, of bij een aankoop via de Website, als Member bent ingelogd.
  • Door aankoop van de volgende producten worden geen punten gespaard: boeken en cadeaubonnen.

·       Wanneer je gebruikmaakt van gecombineerde acties, geldt de actie waarbij het hoogst aantal punten wordt toegekend, tenzij uitdrukkelijk bepaald is dat stapeling is toegestaan.

·       De punten blijven drie (3) jaar na verkrijging van de punten, geldig.

  • Het saldo van gespaarde punten is te vinden in je account, toegankelijk via de App of de Website. Hudson’s Bay garandeert niet dat het saldo altijd actueel is bijgewerkt. Het puntensaldo zal in de regel binnen drie (3) werkdagen zijn bijgewerkt. De punten die gespaard worden door gebruik van de Hudson’s Bay Card/Partnercard, worden eens per maand verwerkt.
  • Wanneer je aankopen waarmee punten gespaard zijn, retourneert, zullen die punten weer in mindering worden gebracht op het gespaarde saldo punten.
PUNTEN BESTEDEN
  • Je kunt punten besteden door deze (op de Website of in de App) in te wisselen voor Club Hudson’s Bay Rewards/Vouchers. De Rewards/Vouchers geven je recht op toegang tot bepaalde diensten en events, georganiseerd door Hudson’s Bay of door derde partijen met wie Hudson’s Bay in het kader van Club Hudson’s Bay een samenwerking is aangegaan.
  • Rewards/Vouchers voor een bepaalde actie kunnen een beperkte tijd beschikbaar zijn of beperkt zijn in aantal (zolang de voorraad strekt). Ook zijn Rewards/Vouchers na verkrijging een beperkte tijd geldig. Voor meer informatie hieromtrent, zie de Website/App bij inwisseling van de punten en de e-mail die je krijgt nadat je een Rewards/Vouchers hebt besteld.
  • Rewards/Vouchers kunnen niet worden geruild voor punten, tegoeden, contant geld of andere Rewards/Vouchers. Wanneer de geldigheid van een Rewards/Vouchers verlopen is, vindt geen teruggave van punten plaats.
  • Punten en Vouchers zijn persoonlijk en niet-overdraagbaar.
PERSOONSGEGEVENS

Je persoonsgegevens zullen worden verwerkt conform het Privacy Statement (zie in App of op www.hudsonsbay.nl) van Hudson’s Bay en de toepasselijke wet- en regelgeving. 

VERLIES EN DIEFSTAL
  • In geval van verlies of diefstal van je Fysieke Pas of indien je het wachtwoord van je account vergeten bent, raden we je aan om dit onmiddellijk te melden aan Hudson's Bay. Je Fysieke Pas wordt in dat geval geblokkeerd. Je kunt tegen betaling van € 2,- een nieuwe Fysieke Pas aanvragen. In geval van verlies of diefstal van je Hudson’s Bay Card, kun je contact opnemen met Qander.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het geheimhouden van je inloggegevens voor je account. Zodra je weet of reden hebt te vermoeden dat inloggegevens in handen zijn gekomen van onbevoegden, vragen wij je Hudson’s Bay daarvan direct op de hoogte stellen en je inloggegevens zo snel mogelijk te wijzigen.
  • Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je zelf een nieuw wachtwoord aanmaken in je account.
AANSPRAKELIJKHEID
  • Hudson’s Bay spant zich naar beste vermogen in een zo goed mogelijke App/Website beschikbaar te stellen en te houden, maar garandeert niet dat de (toegang tot de) App en/of Website ononderbroken zal functioneren, betrouwbaar en altijd bereikbaar zal zijn.
  • Hudson’s Bay is niet aansprakelijk voor enige schade geleden door of in verband met Club Hudson’s Bay en/of het Lidmaatschap voor zover dit op grond van dwingend recht is toegestaan, en met uitsluiting van schade die het gevolg is van opzet of grove schuld van de zijde van Hudson’s Bay. In het bijzonder is Hudson’s Bay niet aansprakelijk voor schade, als gevolg van:

o kennelijke typ-/druk- of zetfouten (in aanbiedingen);
o ongeoorloofd gebruik van het Lidmaatschap (door jou of derden);
o (gedeeltelijke) ontoegankelijkheid van de Website en/of communicatiegebreken in verband met hardware-, software-, netwerk- of andere computerproblemen.

  • Indien ten onrechte punten zijn onthouden of ontzegd, beperkt de aansprakelijkheid van Hudson’s Bay zich tot het bijschrijven van de punten.

 

GEEN MISBRUIK
  • Het is niet toegestaan misbruik te maken van (je Lidmaatschap van) Club Hudson’s Bay (al dan niet met betrekking tot de Hudson’s Bay Card) of op enige manier te handelen in strijd met de Voorwaarden.
  • Hudson’s Bay behoudt zich het recht voor gebruik van het Lidmaatschap (al dan niet met betrekking tot de Hudson’s Bay Card) te controleren op naleving van de Voorwaarden.
  • Misbruik of overtreding van de Voorwaarden kan leiden tot beëindiging van het Lidmaatschap door Hudson’s Bay, waarbij Hudson’s Bay gerechtigd is gespaarde punten te laten vervallen, eventueel onterecht verkregen voordeel terug te vorderen en schade te verhalen.
EINDE LIDMAATSCHAP
  • Je hebt het recht je Lidmaatschap op ieder moment te beëindigen. Dit kan op de Website en in de App.
  • Punten vervallen door beëindiging van het Lidmaatschap. Een eventueel tegoed aan punten dien je vóór beëindiging van het Lidmaatschap te besteden.
  • Indien je besluit je Lidmaatschap van Club Hudson’s Bay te beëindigen, en je bent tevens in het bezit van een Hudson’s Bay Card, dan blijft je Creditcardovereenkomst met Qander in beginsel geldig. Indien je deze tevens wenst te beëindigen, kun je dit doen op de manier zoals overeengekomen met Qander.
DIVERSEN
  • Op deze Voorwaarden en je Lidmaatschap is Nederlands recht van toepassing.
  • Wanneer een geschil ontstaat tussen jou en Hudson’s Bay, zal dit worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement van Amsterdam.
  • Hudson’s Bay mag rechten en verplichtingen die uit deze Voorwaarden voortvloeien, overdragen aan een derde. Indien je dit niet wil, kun je het Lidmaatschap beëindigen.

 

  • Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen. Dit kan telefonisch op 0800-0801 of via e-mail naar info@hudsonsbay.nl. 

Met vriendelijke groet,
Hudson’s Bay
Nummer Kamer van Koophandel: 65970411 

VEELGESTELDE VRAGEN

Wat betekent het om member te zijn?

Genieten van extra voordeel. Een member krijgt toegang tot exclusieve content, evenementen en spaart punten. Deze punten zijn te verzilveren voor rewards, zoals een personal shopper, beauty treatments en het bijwonen van modeshows.

Het laatste nieuws over Hudson’s Bay wordt als eerst gedeeld met een member. Ook geniet een member van extra service, zoals dubbele retourtijden bij aankopen.

 

Hoe word je member?

Door een account aan te maken. Een account maak je aan op www.hudsonsbay.nl of via de app. Er is een app beschikbaar voor iOS en Android.

 

Hoe spaar je punten?

Door een aankoop te doen in het warenhuis of via de webshop. Iedere besteedde euro is één punt waard.

 

Wat zijn rewards?

Met rewards beloon je jezelf voor het sparen van punten. Deze punten verzilver je voor rewards die van shoppen een memorable moment maken.

 

Wat voor rewards zijn er?

Het boeken van een personal shopper, exclusieve uitnodigingen voor evenementen en beauty treatments. En we blijven nieuwe rewards toevoegen aan Club Hudson’s Bay, zodat members blijvend verrast worden bij het inchecken in hun account.

 

Hoeveel kost een reward?

Dat verschilt per reward. De hoogte van het aantal punten staat achter de reward in Club Hudson’s Bay.

 

Waarvoor wordt de keycard gebruikt?

De keycard gebruik je als je komt shoppen in één van de warenhuizen. Met het scannen van de keycard spaar je punten en ontgrendel je jouw persoonlijke shopervaring.

 

Waar zie ik hoe veel punten ik heb?

In je account, onder het kopje account. Na iedere transactie wordt je puntenoverzicht real-time bijgewerkt. 

Actie voorwaarden 'More for Members'

De Actie ’More for Members’ wordt georganiseerd door HBC Netherlands B.V. voor alle Hudson’s Bay winkels in Nederland. De Actievoorwaarden More for Members voor Members van Club Hudson’s Bay zijn van toepassing op de actie ‘10 euro voucher bij besteding van iedere 50 euro’ (hierna:‘ de Actie’)

Voorwaarden:

  1. De looptijd van de Actie is van dinsdag 12 september t/m zondag 15 oktober 2017.
  2. De Actie is geldig in alle warenhuizen en in de webshop.
  3. Actie uitleg:
  4. Members van Club Hudson’s Bay ontvangen bij besteding van iedere € 50,- een “Voucher” van 10 euro, dus bij een besteding van € 100,- ontvang je een voucher van € 20,- etc, waarbij een maximum besteding van €500,- per Member geldt;
  5. Bedrag hoeft niet in één keer opgemaakt te worden. Dus resterend saldo blijft geldig tot einde Actieperiode.
  6. De Actie geldt voor bestaande en nieuwe Members, de Actie geldt niet met terugwerkende kracht.
  7. Je ontvangt de Voucher bij de kassa direct na je aankoop en bij aankopen in de webshop ontvang je de Voucher de eerst volgende dag per e-mail.
  8. De Voucher wordt enkel uitgekeerd bij minimale bestedingen van € 50,- in één transactie.
  9. De Voucher is te gebruiken tot en met zondag 15 oktober 2017
  10. De Voucher is niet inwisselbaar voor contant geld.
  11. De korting wordt verrekend aan de kassa of in het winkelmandje.
  12. Bij retouren van artikelen die zijn aangekocht met een Voucher zal het Voucherbedrag in de vorm van een giftcard als tegoed uitgekeerd worden. 
  13. De Voucher geldt niet op bezorgkosten, montagekosten, gift cards, boeken en bij aankopen bij Nacarat, La Place of Topshop/Topman.
  14. HBC Netherlands B.V. behoudt zich het recht voor om de Actie tussentijds te wijzigen, op te schorten en/of te beëindigen.
  15. Deelnemers die aantoonbaar misbruik maken van de Actie kunnen van deelname uitgesloten worden.
  16. Door deelname aan de Actie verklaart deelnemer akkoord te gaan met deze actievoorwaarden
Actie voorwaarden Carré

De Actie ‘Win shoptegoed bij bezoek aan de voorstelling “A Curious Incident of the Dog in the Night-Time in Carré’ wordt georganiseerd door HBC Netherlands B.V.(“Hudson’s Bay”) voor alle bezoekers van de voorstelling ‘A Curious Incident of the Dog in the Night-Time’ in koninklijk theater Carré.

Actievoorwaarden:

  • De looptijd van de Actie is van woensdag 20 september t/m zondag 15 oktober 2017.
  • Actie uitleg:
  • Alle bezoekers van de voorstelling ‘A Curious Incident of the Dog in the Night-Time’ in koninklijk theater Carré ontvangen na afloop van de voorstelling een ticket met daarop een priemgetal.
  • Als de bezoekers Member van Club Hudson’s Bay worden of al Member van Club Hudson’s Bay zijn kunnen de bezoekers met dit ticket kans maken op een shoptegoed van € 101,=;
  • Tijdens iedere voorstelling van ‘A Curious Incident of the Dog in the Night-Time’ worden willekeurig 3 winnende tickets uitgedeeld door het personeel van het koninklijk theater Carré;
  • De winnende nummers worden in de app van Club Hudson’s Bay bekend gemaakt;
  • De winnende tickets kunnen tot en met 15 oktober 2017 worden ingewisseld in een vestiging van Hudson’s Bay in Nederland bij de Click & Collect balie tegen inlevering van het winnende ticket en op vertoon van het Membership (keycard)
  • ​Het shoptegoed hoeft niet in één keer opgemaakt te worden. Het tegoed is niet inwisselbaar voor contant geld.
  • Hudson’s Bay behoudt zich het recht voor om de Actie tussentijds te wijzigen, op te schorten en/of te beëindigen.
  • Het personeel van koninklijk theater Carré en Hudson’s Bay zijn uitgesloten van de Actie.
  • Door deelname aan de Actie verklaart deelnemer akkoord te gaan met deze actievoorwaarden